Wednesday, January 11, 2017

Tahun Baru 2017..

Ya Allah.. pejam celik pejam celik.. dah masuk tahun 2017..
Sedar-sedar anak-anak semua dah masuk sekolah dah..
Yer laaa... 
Abg Musa dah tahun 6..
Abg Isa lak dah tahun 4..
CikYam pun dah masuk tahun 1... CikEsah dah start Dzuliman..
Tinggal CikHawa jer kedek-kedek tinggal kat Taska.. hahaha

Hari pertama persekolahan.. ummi memang amik cuti..
Nak tengok CikYam cam mana kat sekolah..
Pandai tak gi kantin apa semua..

So far alhamdulillah.. okeh lah.. walaupun sedikit blur.. hahaha
Tambah okeh lagi sebab semua geng satu kelas dia kelas Pra tahun lepas..

Petang lak hantar tengok cam mana kat Sek KAFA
Alhamdulillah.. pandai bawa diri.

Abang-abang dia x yah citerla.. memang dah rutin kan...

Esoknya plak.. ummi amik jugak cuti
Sebabnya Aesya first day kat Dzuliman..
Dia memang excited nak gi school.. dari belum bukak school lagi..
Alhamdulillah..

Eh.. malas plak nk taip..
Kita layan gambo jer la. hahaha




First day persekolahan.. semua muka teruja sebab nk jmpa kwan lama...

Bila jumpa kawan-kawan lama..


amboi posing tak nak kalah cikYam... 


Musa dan isa dengan BFF dorang.. Arif Zakuan..
ni kat sekolah KAFA..




Sesi taaruf.. sore tak baper nk keluar.. tp kalau kat rumah nyaring mcm nk pecah telinga..



Hari kedua persekolahan.. hantar CikYam dan abg2nya dulu.. baru hntar CikEsah gi school dia..


CikEsah excited gi school.. seronok katanya gi school..

Hari kedua.. Isa dah x sihat... sakit perut.. gi klinik.. Dr kata gastrik.. tu la sapa suwuh tak makan..


start tahun ni.. mmg niat nk masak utk bekal anak2.. mudahan2 istiqamah. aameen.


sekian. bye.