Friday, July 1, 2016

Balik Terengganu Kejap


Alang-alang ada gambar nih..
Meh la ahkak update sket..
Bior ler citer dah basi dua tiga bulan lepas pun.. hahahaha

Masa ni kitorang nak balik ke Terengganu
Konon-konon nya nak hantar Musa kat kampung sebab TokMa nak jaga
Sekali bawak balik semula sebab x sampai hati nak tinggal kat TokMa yang tak baper sihat jugak

Papa dorang tak ikot sebab kebetulan papa dorang kena outstation ke Jakarta 5 hari..
Jadi minta tolong Ayeh anak sedare ummi mai naik bas sini.. pastu drive kitorg balik sana

Ni baru gerak..

Masing-masing tengah syok layan Kungfu Panda..
Sama ler dengan si Kecit Hawa tu.. haha

Kitorang takde lama duk sana..
Dua tiga hari balik KL balik dah..
So xder la pergi mana-mana
Cuma bawak dorang pergi main kt pantai belakang kedai CikNgoh jer lah..

Malas nak citer.. layan jer le gambo yang mana ada.. huhu

Cik Hawa first time jumpa pasir.. sampai ke mulut jugak lah... adoyaiiii..


Bukan main seronok 5 beradik ni jumpa pantai..


Cik Hawa dengan pasirnya..



No comments:

Post a Comment