Friday, July 29, 2016

Bersiar2 di Taman Tasik Shah Alam


Hari Sabtu lepas..
Papa ada meeting kat Shah Alam..
Alang-alang dah gi sana.. ingat lepas meeting kitorg nak gi la beraya

Papa meeting pukul 11pagi sampai pukul 3ptg
Sementara tunggu papa abih meeting.. ummi tak tau nak gi mana
Lepas bawak budak-budak ni makan KFC kat Seksyen baper ntah.. baru teringat ada satu taman tasik kat depan PKNS Shah Alam.. so moh ler ke sana..

Walaupun dah tengahari masa tu.. tapi sebab banyak pokok.. redup la jugee
So dah smpai sana.. apa lagi.. bergambor lerrr..

Tepek jer la.. x tau nk citer apa..






























Thursday, July 28, 2016

Gambar Raya Lagi..

Malas plak nak citer.. 
Tepek jer laaa... haha









Wednesday, July 27, 2016

Raya 2016

Selamat Hari Raya semua..
Meh ahkak tepek gambo raya.. ni semua raya ketiga dah.. 
First raya kat kg xde nak amik sgt sebab anak dara semua tak sihat.. pastu sibuk makan..
x kuasa nak amik eh.. hahahahahahah

















Friday, July 1, 2016

Balik Terengganu Kejap


Alang-alang ada gambar nih..
Meh la ahkak update sket..
Bior ler citer dah basi dua tiga bulan lepas pun.. hahahaha

Masa ni kitorang nak balik ke Terengganu
Konon-konon nya nak hantar Musa kat kampung sebab TokMa nak jaga
Sekali bawak balik semula sebab x sampai hati nak tinggal kat TokMa yang tak baper sihat jugak

Papa dorang tak ikot sebab kebetulan papa dorang kena outstation ke Jakarta 5 hari..
Jadi minta tolong Ayeh anak sedare ummi mai naik bas sini.. pastu drive kitorg balik sana

Ni baru gerak..

Masing-masing tengah syok layan Kungfu Panda..
Sama ler dengan si Kecit Hawa tu.. haha

Kitorang takde lama duk sana..
Dua tiga hari balik KL balik dah..
So xder la pergi mana-mana
Cuma bawak dorang pergi main kt pantai belakang kedai CikNgoh jer lah..

Malas nak citer.. layan jer le gambo yang mana ada.. huhu

Cik Hawa first time jumpa pasir.. sampai ke mulut jugak lah... adoyaiiii..


Bukan main seronok 5 beradik ni jumpa pantai..


Cik Hawa dengan pasirnya..