Tuesday, June 23, 2015

Eh.. dah Ramadhan??

Masha Allah..
Sedar tak sedar.. dah masuk bulan Ramadhan..
Sedar tak sedar.. hari ni dah 6 Ramadhan..

Alhamdulillah..
Puasa penuh lagi..
Susu pun syukur sangat... tak terjejas mana.. boleh lah buat stok untuk mek Hawa

Budak-budak semua okeh..
Musa alhamdulillah.. sampai semalam.. penuh lagi.. harap2 hari ni pun penuh la
Si Isa.. dah tinggal poser dah.. xperla.. pelan-pelan la ye abgIsa..

Haa.. sekarang ni Aesya dan Hawa dah duduk rumah pengasuh..
Yer la sebab bibik kan dah balik kampung..
Pastu Kakak Maryam duk daycare kat school dia..
So far so good.. 
Memula tu memang kelam kelibut jugak lah..
Tapi sekarang ni dah mula boleh catchup dah.. hehe

TokMa pun ada sini..
Nk tolong dan train anak teruna dua org tu duduk umah sendiri lepas balik sekolah..
Mudahan2 okeh la..
TokMa pun takleh lama kat sini.. nanti 16 Ramadhan TokMa dah fly balik KT..

Okehlah..
Nanti kita sambung lagi la..
Nak sambung wat keje..

Selamat Berpuasa semuaaa..

No comments:

Post a Comment