Monday, June 8, 2015

Lawatan Ke Aquaria KLCC


Assalamualaikum.

Mode rajin ngapdet blog telah kembali.. ahakss
Tapi tak tahula tahan lama mana..
Kita sama-sama tengok la yer... haha

Ummi update seket la yer..
Sekarang ni kan cuti sekolah..
Kitorang memang x balik kampung.. kereta tak sedap nak jalan jauh.. hehe
Jadinya.. bawak budak-budak ni jenjalan dalam KL ni jer laa

Minggu pertama cuti..
Kitorang pergi Aquaria KLCC
Nama duk KL bertahun-tahun.. tapi Aquaria baru nak  jejak kaki.. haha
Papa lak sibuk dengan event yang ofis dia anjurkan.. so tinggal sudah

Alamak cam tak rajin pulak nak taip cerita.. 
kita tepek gambo jer la.. biar gambo yang bercerita...

whoaaa.. jaws datang menyerang.. tapi cikYam kat blkg kang main gedik posing... huhu..
Agak susah nak kumpul utk bergambar.. AbgMusa dah sentap nampak disitu..
Ummi sebenarnya seram tgk mmber si Isa ni.. tp dia selamber derk jerr.. 

Bibik dan si budak Demok Hawa..  sedih sebab bibik dah nak balik kampung dah.. huhu

Hasil tembakan Abg Musa... Cik Yam dan Isa tak berapa nak cerah disitu...
Ummi biasa aar... nampak tak baper nk kurus..pdahal memang dah gemoks... haha
Tak tahu binatang hape la yg dorang duk syok sgt tgk smpai panggil suwuh tgh camera pun susah... nasib abgMusa rajin nak melayan ummi dia nih...

Dah nak balik.. terserempak pulak dgn Mr Sharky.. 

Amik angin kejap sebelum gerak balik
Sebenarnya lama jugak kat dalam tu..
Best jugak la.. nak-nak masa dalam tunnel tu... macam2 jenis ikan buleh tengok
Bila tengok si pari-pari eh.. ikan pari terbang melintas.. ternganga kejap.. haha
Gambar mmg x dapet aar.. Bibik mngejor si Aesya.. ummi lak dengan Hawa.. memang tak laa..

Okehlah.. ummi nak smbung kerojeee..
Nnti next entry ummi update lagi.. itu kalau RAJIN la yer.. hahahahahah

Bye Sekian.



No comments:

Post a Comment