Tuesday, May 19, 2015

Sepesen...

Tiga-tiga anak dara ummi 
Semuanya sepesennn..
Yang penting tiga2.. pipi ngalahkan pau... hahahaha

Maryam Zulfa


Sara Aesya

Hawa Khadeeja

Monday, May 18, 2015

Hari Ini Hari Isnin...

Assalamualaikum...

Waa.. hari ni terajin la pulop nak update blog.. ekekekekke
Tapi tak tau nak citer apa sebenornya...

Bos ummi outstation pegi Kazakhstan untuk seminggu..
So gua la bosss kat ofis sekarang.. mampuih kalau boss baca blog ummi.. hahaha

Eh.. ada orang tu kan.. dia nk cakap Kazakhstan tapi pegi sebut Kudistan.. boleh??
Hahaha.. tak nak cakap la sapa... tapi orang kat ofis ummi laa...
Acaner la Kazakhstan boleh pergi Kudistan ekk..
Agaknya dia terbayangkan orang Kazakhstan banyak kudis ke??
Hissh.. tak baik tauu... ekekkeke

Eh.. dah nk pukul 9 dah??
Okeh.. okehla.. nak kena gi merah..
Biasala dah balik rutin dulu2 lepas balik cuti bersalin nih..
Mudah-mudahan penyusuan Hawa Khadeeja kali ni sampai la 2 tahun.. Amin.

Sekian.

Thursday, May 14, 2015

Bersiaran Kembali Sempena 11th Anniversary...

Cececeh....
Tajuk tak boleh blah... hahaha

Giler lama tak update blog..
Lagi sebulan nak setahun.. huahahaha

Dalam setahun tu macam-macam ada..
Yang paling istimewa..
Kehadiran ahli baru dalam family..
Iyyer... ummi pregnant lagi.. dah selamat bersalin dah pun.. dah tiga bulan dah budak tecit tu..
Semua tu rezeki Allah nak bagi.. even hari tu cakap konon cukuplah empat.. huhuhu

Semalam,
Genap 36 tahun ummi hidup kat muka bumi ni..
Terima kasih pada Mak ummi kerana telah melahirkan ummi dan membesarkan ummi..
Rasa macam kejappp jer.. tengok-tengok dah anak lima dah.. hahaha
Mudahan2 Allah berikan ummi kesihatan yang baik dan rezeki yang murah hendaknya..

Dan hari ni..
Genap 11 tahun anniversary ummi dengan papa..
Dalam 11 tahun juga, 5 askar kami dapat..
Satu pencapaian yang memberangsangkan jugak laa.. hahahaha

Ummi just nak ucapkan
Happy Anniversary Papa
Terima kasih Papa.. kerana bersabar dan terus bersama dengan ummi selama ini..
11th year down.. forever more to go.. insha Allah..

Meh ummi tepek gambo budak tecit tu..

Hawa Khadeeja... 


Sekian, sehingga jumpa lagi.. tak tahu la tu bila pulak.. hahahha