Friday, March 7, 2014

Kepala Weng-Weng..

Salam Pagi Jumaat.
Korang dah bekfast ke??

Ummi start minggu lepas..
Bawak bekal dari umah.. azam baru, nak jimat kos..
hikhikihik...
Pastu hari ni ummi bawakla burger homemade..
Sekali sos ummi buat terlebih masin la plak..
Spoilll selera... huahahhaa

Pastu kepala macam weng-weng seket..
Apa taknya.. tak cukup tdo semalam..
Haa.. jangan ingat mende lain yerr...
Ummi semalam berjaga sebab si Aesya tu..
Apa kehal ntah.. meragam sampai ke pagi

Aesya dah tido awal-awal lagi dah..
Tapi dalam pukul 11pm cam tu.. dia terjaga
Menangis ngamok-ngamok..
Pujuk-pujuk tido sekejap.. pastu tak sampai 10 minit.. terjaga lagi
Pastu nangis mengamok-ngamok.. tapi mata pejam nih..
Mengamok plak jenis yang hempas-hempas badan.. berulang-ulanng
Rasa cam nak tercabut lengan haiihh... dukung dia

Bagi susu.. tak nak..
Pujuk-pujukk... okeh.. nak la susu..
Tapi x sampai setengah botol.. mengamok lagi.
Last-last tido ataih bahu ummi jer...
Nak letak tak boleh.. gerak seket pun dah terjaga.. acanerr..
Rasanya dekat 2 jam jugak la duk dukung dia..
Lepas tu baru boleh letak dia tido atas katil...
Lama jugak la ummi nak lelap.. sebab duk tepuk-tepuk dia..
Berenti tepuk.. start la mengamok... hadehhh..

Tak sampai 2 jam la kot ummi tido..
Tu yang sekarang macam lalok jer.. hahaha

Okeh la..
Nak pi lompat-lompat jap..
Biar ilang ngantuk nih..

Sekian.







.



No comments:

Post a Comment