Tuesday, March 4, 2014

Anak Sedare Bertunang dah...

Mari kita hapdet blog..
Ni citer sabtu lepas..
One of my favourite niece.. si Efa nak bertunang..
Majlis dia lepas zohor

So dalam pukul 11 lebih kitorang gerak..
Dah nama mak sedare.. mana leh pegi time majlis dah mula..
Nak kena kutuk dengan kakak sendiri??? Hahaha

Tapi.. tapi..
Ntah amender yang ramai sangat ntah nak pegi KL..
jalan adalah jam yang amat sangat...
1 setengah baru sampai.. apakan daya..
Maafkan orang.. kak Siah yerr.. huhu

Sampai semua orang dah ada
Abang kakok dari Terengganu pun ada gak..
Dasar adik tak tahu malu.. sampai-sampai bukan nak tanya apa yang tak siap lagi..
tapi ditujunya tempat makan..
woih lapar wehh... sejam lebih kot dalam kete.. hahaha
Nasi dengan lauk adalah superb.. tapi masih sedor diri.. segan nak tambah.. hahaha

Tak lama rombongan keluarga lelaki pun sampai..
Ummi tak dengar sangat sebab sibuk dengan budak2 ni haa..
Oh.. bibik tak moh ikot sebab nak rehat kat rumah..
Tu yang macam tunggang langgang jer ummi nih.. hehe

Akhirnya.. si Effa dah selamat menjadi tunangan orang..
Majlis langsung insha Allah dalam tempoh setahun..

Okehlah.. kita layan gambo lak yer..


Ya Allah.. mak sapa la yang lebor benor muka nih... hahahaha


Aishh.. maknyer tak abih-abih selfie.. anak-anak cool jer... huahaha


Maryam - Aesya - Ummi


Adik.. sila control lubang idung tu seket yer... haha


haishh... bila nak sampai nih.. takper. kita selfie lagi...


Effa dan tunang.. Atok Janggut.. si Musa bagi gelaran masa dia kecit2 dulu.. hahaha

Budak-budak kalau dah jumpa tab ke.. ipad ke.. psp ke.. memang tak ingat apa dah..


Aesya & Maryam

Aesya yang makin banyak ragam sekarang... huhu..




Okeh. sekian






No comments:

Post a Comment