Tuesday, February 18, 2014

Tak tau nak letak tajuk apa.

Assalamualaikum.
Hari ni dah selasa ekk..
Okeh.. lagi tiga hari nak tunggu sabtu..
Eh... apa kes duk menghitung hari plak nih..  
Nampak nauuu maless keje.... huhuhu

Mari kita hapdet blog..
Ni semua aktiviti di hari minggu hari tu
Lately.. budak-budak ni rajin benor bangun awal..
Time gi skolah.. susah plop nak bangun.. apa kes ntahh.


Bibik jemur sofa kat atas pagar.. sekali budak-budak ni pi bawak turun..
Buat main pondok-pondok lak.. 


Si aesya tu tak menahan.. siap sangkut beg kat tengkuk... hehe




olololo.... kesayangan ummi dengan papa... 
eh bertiga jer...  mana abg Musa??




lorr.. abg musa dah belayar dah..
 tu la bangun awal sgt..


oo.. ni plak citer malam sebelum tu..
ummi dengan papa sebenornya nak gi ngabiskan voucher kat Seoul Garden
sekali kat Seoul Garden makk aai bapaknya mahal.. even lepas dah pakai voucher tu pun..

Last-last kitorg decide pi Sakae Sushi
Okehlaa.. ummi first time sampai sini.
kira cam terpinga2 jap la nk order apa..
sekali dah order... rasa cam menyesal.. sebab ummi nak makan sushi jer..
mende lain ummi cam tak baper nak msuk... huhuhu


Ini papa punya.. ntah apa nama dia.. 
Abis gak la papa makan.... 




Ni lak ummi punya..
mee udon dia tu.. ummi x abih
tapi sushi.. licin.. hehehehe


Okeh la.. tu je cite kali ni..
Nanti update lagi... 
Sekian.

No comments:

Post a Comment