Friday, August 2, 2013

Semingguuuuu jer lagi...

Ya Allah... pejam celik.. pejam celik..
Ramadan yang mulia dah nak meninggalkan kita dah..
Rasa cam sekejaaap sangat..

Dulu2.. masa budak2 tak tahu apa2..
Kang main.. rasa cam berkurun nak abih bulan puasa..
Tapi ni bila dah tua.. dah mak-mak orang nih... rasa cam sekejap dan tak puas jer
Pastu rasa sedih sebab ntah ye ntah tidak boleh jumpa lagi Ramadan yang akan datang..

Persiapan raya dah setel semua..
Baju melayu Papa dan budak-budak dah amik dah..
Baju kurung Ummi and the gals pun dah amik jugak..
Baju jenjalan pun dah setel dah kot.. hahaha.. boleh kot tu.. udah-udah ler tu.. bawak sedor2 diri ummi eh..!!

Kueh raya apa kebenda.. memang tak beli  pun
Kalau beli pun untuk makan-makan sendiri jer.. haha
Jadi yang datang beraya nanti.. nasib la.. makan biskut merry jer la..
dasar tak ikhlas ajak orang datang umah.. puii!!

Raya tahun ni ummi sekeluarga beraya kat Terengganu
Seminggu kot kat sana.. balas dendam tahun lepas langsung tak balik raya.. even raya haji pung.. huhu

Esok ummi last keje.. minggu depan dah start cuti dah..
Masuk balik selasa lepas raya.. hahahaha.. giler lama

(Ni entry semalam.. tp masalah problem xleh nak post.. ahh.. lantak.. belasah asal update..)



No comments:

Post a Comment