Tuesday, July 23, 2013

Sajer je nak citer..

Hari ni dah 14 Ramadhan kan..
Ya Allah.. kejaaaap jer dan setengah bulan dah..

Ummi dah nampak anak bulan awal2 dah hari jumaat hari tu..
Insha Allah.. esok lusa boleh la sambung poser balik..
Rindu nak gi terawih nih..

Waah... selama 14 hari kita berposer ni kan..
Ummi hari-hari masak.. chehhhhhh... vangger jap..
Padahal masak pe sangat pun... simple  jer.. tu pun nak kecoh..
Dan yang penting.. setakat ni selamat lagi.. x kuar duit lagi beli kat PARAM

Hek eller.. ada bibik boleh aar kan..
Cuba xder.. rasanyer xder la kot ummi nak masak... huahahaha
Yer la.. masak masak memang best.. tapi bab nak mengemas tu haa... haishhh.. pikir 10 kali nak masak kot..
So ada bibik ni.. gunakan sepenuhnya.. huahahaha

Okeh jom layan gambar..
Ni lauk semalam..
Nasi ayam terhangit di pasaran.. hahahah
Hitam-hitam pun.. habis licin gak.. ekekekkekekek

Ni lauk hari apa ntah.. ahad kot..
Tengok lam peti ais ada daging yang beli belum poser
Ingat nak masak lemak cili api jer
Sekali papa request daging goreng kicap berkentang..
So layankan jer la permintaan orang puasa tu kan.. huhuhu


Yang ni pulak hari jumaat kot.. ha ah.. jumaat.
Sebab teringin nak makan ikan keli.. so lepas balik keje singgah kedai runcit beli
Pastu sayurnya.. ummi buat daging goreng kunyit dengan kacang buncis...
Kuih tu papa yang beli.. bukan ummi yer... so tak dikire la kan.. hahahhahah


Pastu ni hari sabtu..
Musa ada sekolah ganti hari tu..
So lepas amik dia balik sekolah.. singgah kedai runcit lagi tengok barang nak buat lauk..
Sekali nampak ikan pari nih... barang lain dah ada kat umah.. so rembat jer la.. huhu
Tapi asam pedas ummi tak baper nak merah... oren ada ler.. hahaha..

Udah2 la pasal makan-makan tu...
Kita layan gambo anak dara dua orang ni plop...

Mek Aesya yang sibuk nak berdiri pastu eksyen takmoh orang pegang dia...  


haa.. dia dah nampak ummi pegang camera... sibuk nak capai ler tu.. 

 eh.. tu apa kat belakang aesya tu.. tak kan juonn kot.. eeeeeiii....

Oh.. kakak Maryam rupanyer.. eh buat per tu tonggeng2 tu kakak?


Kakak tengah buat yoga la ummi... apa la ummi ni.. tak paham2... hehehehe



Okeh. sekian untuk entry kali nih.









No comments:

Post a Comment