Monday, April 8, 2013

Belasah jer ler..



Kita layan jer la gambo-gambo ni yer..
Ummi xder idea nk citer apa..
Oh yer.. yg kat bawah2 nu.. gambo kitorg gi Nilai 3..
Akhirnya selepas dekat 10 tahun duk KL ni.. baru semalam ummi jejak kaki kat Nilai 3.. 
Bravo.. Bravo!!




Cik Mek Aesya baru bangun..
cekcinyer.. nampak segala lurah dendam... hahaha


Tinggal kejap jer nak gi siapkan air mandi dia..
sekali tengok dah sekerat bawah meja tv.. aesya. oo aesya.. hahaha



haa.. moolat mata bila org panggil dia.. hahahaha..

mak dengan anak.. sama jer..
pantang sungguh nampak cermin...
haha



Maryam dah penat dah ke??
Hehehe..


Tak tau la nak cakap apa..
memang dasar pompuan tak tau malu.. hahaha.. dah la gomokss..


ecececech.. cik Yam..
kemain lagiii ekkk...




2 comments:

  1. ieeeeeeeeeeeeee geramnya tgk senyum dia yg nampak gusi tu..budak takde gigi lagi ni kalau dia gigit hidung kita,best sgt ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. pastu air liur xleh nak citer la.. penuh satu muka.. hahahah

      Delete