Tuesday, March 5, 2013

Aesya dah 5 bulan rupanya....


Keletung keletang.. keletung keletang.. tup-tup Aesya dah 5 bulan ghupernyer...
Acaner ummi leh terlupa la plak.. hahahahah

Mek Aesya kita nih.. makin kuat nyusu woiih..
Sehari boleh sampai 6 botol 4oz susu uuu..
Haa, jenuh ko.. ummi nak kena ngepam susu hari-hari untuk restok
Paling-paling kurang 4 botol dari ofis.. 2 botol kena jugak pam kat umah 

Start 5 bulan hari tu, try la test bagi makan bubur..
ambooiii.. kang main dia.. macam anak burung ternganga-nganga.. hahaha
Tapi even dah makan pun.. susu TETAP!! hahaha

Milestone cik Mek ni bila masuk 5 bulan...
Dah boleh niarap dah.. pastu pusing balik..
Bibik citer, kalau dia tinggal kejap cik Mek ni kat hall
bila datang balik.. tengok-tengok dah bergolek kat hujung pintu dah.. hahaha

Apa-apa pun.. 
Ummi, Papa.. Abang Musa dan Abang Isa juga Kakak Maryam
sayang sangat-sangat kat Aesya tauuuu!!












3 comments:

  1. Geramnyer tengok mata bulat dia... :) Semoga membesar dengan sihat, kuat dan hebat yer ...

    ReplyDelete
  2. Aesya...comelnye awak!!!! gerammm tengok =)

    salam kenal

    ReplyDelete