Wednesday, January 30, 2013

Random

Pagi tadi ummi terima sms 
Tak sangka Pn. Diana Ishak.. blogger terhangat di pasaran
Datang hantar Ephyra sendiri...
Terharu sungguh rasanya.. 

Disebabkan terlalu sexited jumpa Di..
langsung lupa nak snap gambo..
Eh.. Kecit jer orangnya.. lawa sangat.. 
Sebelum ni ummi duk tgk gambo dia kat blog dia jer kan..
Tapi hari ni jumpa dia betul2 face to face.. 
Ummi mmg confirmed.. memang sejibik Kajol Mukherjee.. Kajol Mukherjee versi bertudung.. seriouss!

Di kata dia kebetulan nak gi lab dia kat Sri Kembangan
Tu yang sekali harung sampai ke UPM... 
Hehe.. Terima kasih la yer Di..

Sexited berganda2 sebab Di kata lepas ni beli Ephyra dapat shaker... hahaha

Ummi amik Ephyra ni sebelum bersalin lagi..
Masa Di buat promotion 3 kotak RM600 tu.. terus ummi rembat
Minum masa dalam pantang..

Ni dah abih.. tu yg sambung balik
Macamana kesan dia.. nnti ummi citer next entry.. tp apa yg boleh ummi ringkaskan.. memang terbaekk!

sian dia.. demam yer... alalalal mucuk.2. . sayam ummi..


Ni pulak malam Ahad hari tu..
Dalam pukul 3 pagi kot.. bawak Maryam pegi Azzahra kat Bangi
Demam panas smpai cecah 40c..
Sebelum tu dedar2 jer la.. dah bagi makan ubat..
Sekali tengah2 malam tu, dia cam mengerang2.. rasa badan dia.. Mak aiii.. cm terbakar panas
Tu yang bergegas bawak pegi klinik tu..

Alhamdulillah..
Lepas nurse masukkan ubat bontot..
Tak lama lepas tu demam Maryam turun..
Lega sangat..


Haha..
Ni sebab jeles sbb papa dia dukung Aesya..
Dah tu mintak nak dukung jugak..
Papa dia layan jer laa..
Huhuhu....

Okehlah. xder nak mender nak citer dah. bye

No comments:

Post a Comment