Friday, January 25, 2013

Happy 4th Months Old My Cik Sara Aesya



Kejap jer rasa masa berlalu..
Pejam celik.. pejam celik dah 4 bulan dah umur si Cik Sara Aesya nih..
Hari tu pegi checkup 4 bulan, berat ngam-ngam 6kg.. naik lah dalam 500g dari bulan lepas.. huhu

Kalau tengok kat luar.. xder la besor mana budak bambam nih.. tpi pipi tu memang tetap labuh.. haha
Milestone dia skrg dah try-try nak meniarap..
Pastu pantang disua apa.. nak jer terkam masuk mulut.. ingat 5 bulan nanti dah kena bagi makan kot.. 

Dia paling suka tengok kakak dengan abg Isa dia bergaduh atau bermain..
Kalau tengah merengek ke apa.. abg dengan kakak dia bising, dia akan berenti serta merta..
Pastu kepala tertoleh kiri kanan.. kiri kanan.. duk tengok abang dgn kakak dia duk berlari-lari
Sabar yer Dik.. tunggu besor sikit.. baru boleh kejor abg dgn kakak awok tu yer... Hehe

Susu memang xleh nak cakap aar..
Memang jenuh nak kena pam hari-hari
sebab Cik Mek Aesya ni sehari boleh habis kan 4 botol yg 5oz
Mudahan2 rezeki Aesya murah lah hendaknya.. Aminnn

Ini antara hasil salah satu hasil sesi pam.. alhamdulillah even belah kiri x baper nak meriah..

2 comments:

  1. eee geramnya tgk dia
    anak2 saya pun masak kecik badan x tembam pun
    tapi pipi labuh jugak ;)

    ReplyDelete
  2. seronok tgk anak time nie... paling geram tang pipi ngan paha..

    ReplyDelete