Friday, January 11, 2013

Apo Aku Buek kek Opis selain Bekojo....


Hahaha.. Nak bagitau, aku dah masuk ofis seminggu lepas dohhh.. 
Tapi hari ni baru nak citer.. Lantak!

So bermula la semula kisah sesi mengepam untuk stok susu tapi kali ni untuk si Aesya la plak..


Haa.. hari-hari ini ler yang aku dok angkut gi balik.. gi balik
Yang warna pink tu, segala gadget mengepam dengan botol2 susunya..
Yang beg herbalife tu.. botol2 air besar gedabak
Yang hitam tu lak.. beg medela yang lama.. aku buat isi kain sembahyang..
Lama-lama boleh senget bahu aku cmni gayanyer.. hahaha


Sesi mengepam berlangsung kat dalam bilik fail sambil layan tengok tonton kat BB...
Velagak tak henggat.. almaklumlah.. datang2 ofis.. ofis dah siap pasang wifi...
laju gilerr.. kalau x, tersengguk2 nak donlod pepe.. huhhu


Haa.. ni ler hasil tenusu.. cehh.. ayat mcm kije perah tetek lembu plak.. hahahah
Alhamdulilah.. rezeki untuk si Aesya..


Ada pompuan x betul.. camwhore sensorang kat bilik fail..
Boring sensorang tak tahu nak buat apa sambil buat ngepam.. layan jer laa..

Last sekali.. tataplah gambo budak kecit tuan punya susu... hehehe





No comments:

Post a Comment