Monday, August 13, 2012

Bulan August....



Bulan August banyak betul tarikh special..
Apa taknya.. birthday Abang Musa, Cik Yam even En. Papa pun semua dalam bulan August nih...

Mula-mula Besday Abang Musa 7/8
Tak sangka kejap jer 7 tahun masa berlalu...
Dah besar dah anak bujang ummi yang sorang nih... 

Lepas tu 10/8 lak besday Cik Yam Genit tu pulak...
ni pun sama.. cam x percaya dah dua tahun dah budak gomok sorang nih.. huhuhu

Pastu nanti 15/8
Besday En. Papa lak..
Besday yang ke baper  ekkk.. nak rahsia ker.. 
Elleh rahsia le plak kan.. kekekekekek

Ummi xder apa nak bagi cuma..
doa agar Musa dan Maryam
membesar dengan bijak dan pintar..
Mendengar kata dan yang penting jadi anak yang soleh dan solehah..

Dan untuk En. Papa pulak..
Selamat Hari Lahir yer yang....
Semoga rezeki murah2 selalu.. boleh kami tumpang selalu.. hehehe
dan diberikan kesihatan yang baik juga hendaknya.. Aminnnnn

Budget semua dah cukup2 utk raya.. so takder la nak buat makan-makan mcm selalu yer... 
So kek kecit ni pun dah kira okeh la sayam yerrr.... hehehhehe


No comments:

Post a Comment