Thursday, January 19, 2012

Melaram nya Ambooiiii!!

Semalam ada event penting kat ofis ummi..
Majlis Perasmian STEDEX 11.. 
Timbalan Menteri II Kementerian Penerangan datang rasmi..

Ummi tersenarai sebagai AJK Protokol..
jadi ler penyambut tetamu semalam..
Semua geng-geng ummi yang satu angkatan.. berbiru-biruan la semua.. hahaha

Dan biasalah.. 
Kalau dah ada event macam ni.. sorang-sorang melaram bukan main ler..
Dah alang-alang melaram.. tak bergambo memang tak sah..
so layan jer la gambo tak baper kerat nih...



 Eh.. persal runcing bebenor muka ummi..??


Sila jangan percaya.. ni semua keje si Y la nih.. pandai ko ngedit sampai slim giler muka mak.. nyah.. hahaha!


Antara mak-mak dan anak dara yang jelitasssss.. ahakssss!! 

 Dengan Cik Bai.. haa, ni baru betul muka asli.. ada banyak beza tak??

Time makan.. ummi siap bersila lagi... hahahah... 




Notakaki:  Terima kasih pada yang ucapkan tahniah tu yer... Hehehehe.. macam segan ler plak.. cepat nor pregnantnyer.. tapi bila pikir-pikir balik.. sementara masih kuat... masih sihat.. dan gemok nih.. biar ummi beranak siap-siap.. pastu dah.. tutup kilang! Hahahaha. Boleh la lepas ni ummi usaha betul-betul untuk kuruskan badan.. kalau tak nanti penat jer kurus.. pastu bile pgnant gemuk balik.. haiissshhhh!! Tak boleh jadi kan... hehehhehehe


1 comment:

  1. xdelah beza sgt kak dgn yg edit hehehe. kak ima dah preggy, soon kite pulak lah hehehe...

    kak ima pk mcm kite. smntara gemok nie preggy la...rugi kalu time kurus...da ttp kilang pegi slimming centre pon xpe hahaha

    ReplyDelete