Thursday, November 17, 2011

Tiga Beradik Di Pagi Hari...

Rasa nya macam dah lama ummi tak tepek gambo budak cinonet 3 orang tu kan.
Kebetulan pagi tadi mood memasing elok jer..
Maryam dengan busyuk masyamnyer...
Abam Musa dengan Abam Isa yang tengah tunggu van sekolah..
So sempat lah ummi suwuh dorang posing 
Cik Mek Maryam sampai tak nampak mata sengih bila ummi suruh senyum.. Hahaha..

Cik Mek Maryam pagi tadi kelakor sangat..
Ummi bangun lah senyap-senyap nak gi mandi..
Sekali si kenit tu.. mata pejam.. tapi duk babai-babai... siap dengan tangan-tangan lagi
Hahahaha.. mengigau ke apa dik... ekekekek

terpenyek Cik Mek Maryam tu dibuat abam2 Otomen dia.. hahaha 

Ya Allah.. Abam Musa.. ko pakai bedak ke tepung gomak ni bang oi.. hahahaha

 si kenit yang masham.. diapit oleh dua otomen..

 Maryam: cheeessssseeeeee... !!

Abam Musa.. naper serius sangat tu... sampai kembang-kembang idung.. haha 

sengih sampai tak nampak mata.. rambut berserabai.. haaii.. anak dara sapa la tu.. ekekkekekek





2 comments:

  1. Ena:

    sweet ker? terima kasih..
    tapi selalunya masyam2 jer sumer nih hahaha..

    ReplyDelete