Monday, October 24, 2011

Bowok TokMa maing bowling...

Sabtu minggu lepas..
Memang tak der plan nak gi memana pun..

Tapi ntah camner.. tetiba timbul plan nak pegi umah Kak Ita pulok..
Kebetulan, Mok Na pun ada nak pergi sana jumpa TokMa.. so boleh la kumpul reramai..
Siap plan nak gi iCity lak petang tu...

Ajak papa sekali.. tapi sebab dia ada hal petang nantinya.. so tinggal.. kitorang jer yang pegi sana..

Sampai sana tengahari..
Tok Ma buat nasi kerabu.. ke laut ler diet ummi hari tu.. hampresss..

Dalam kul 3 lebih-lebih gitu.. kitorang gerak..
Pegi amik Mok Na dulu.. sebab laki dia tak dapat nak hantar pulak.. kalau tunggu mungkin malam kot baru leh hantar..
So kita-kita yang pompuan jer lah yang kuor.. abg ummi pun tak ikot.. sebab kena keje..  yang laki hero2 otomen tu jer la yang ada..

Memang memula dah cantek dah plan nak gi iCity.. tapi sekali hari gelap nak hujan ler plop..
Dah tu.. jenuh mikir nak pegi mana.. last-last Kak Ita kata .. jom bowling.. hahahaha.. so jalan jer lerrr..

TokMa tak main pun.. tengok anak cucu jer la kot.. hehehe
Tapi anak cucu main pun.. semua banyak ke longkang j.. hahahahhaha.. poyo jer lebih...

Lepas main.. sudah tentu kelaporan masing-masing.. Tapi sebelum mencari makan.. maghrib dulu kat surau kat basement parking tu.. Bila semua dah setel, berjalan lah kitorang carik tempat makan.  Ingat nak makan pizza hut.. sekali tadop.. last-last masuk McD jer la.. 

Lepas makan.. takder gi mana.. terus balik jer la.. Ummi kena drive sendiri so xleh la lewat-lewat.. pukul 10 setengah dah sampai umah.. huhuhu..

Malas nak citer pepanjang... ummi tepek jer la gambo yg ada..




















4 comments:

  1. Ena:

    kurus ker? hahahah.. kurus tang mana la tu yerr... hehehe

    ReplyDelete
  2. emm..dah kurus la..
    tangan matyam kat mana tu?hehe

    ReplyDelete
  3. Happy Irfa:

    kurus sungguh... tak nampak dagu berlapis tu.. hahaha

    maryam biasa la.. dpn2 orang pun kalau dia nak nenen.. ada dia kesah.. huhuhu..

    ReplyDelete