Tuesday, October 18, 2011

Agak2 Membazir Tak?

Salam...
Waah.. dah lama giler ummi tak hapdet kat sini.
Bizi wooh.. maklumlah.. jad PA Dekan.. (elleh setakat PA Dekan pun nak kecoh.. orang lain jadi PA PM pun xder kecoh macam ko ummi weh.. hahahaha)

Ummi baru-baru ni adalah dapat rezeki lebih sket. Sket jer pungg... tak banyak mana..
Pastu pulak Otomen dua orang kat umah tu.. rasanya dah naik cair dah taik telinga ummi ni.. sebab hari -hari  duk dengar dorang mintak belikan PSP... waaaahh.. PSP tu ko... giler mak kayap macam ni nak beli satu sorang.. PS2 kt umah dah jadi tukun dah.. sebab budak bertuah tu pegi ilangkan  dianyer memory stick... adehhhhaii...!!

Pastu kan.. betapa kekampungan ummi ni.. baru ummi tau ada menatang PVP ni ha.  Bengong tak? Haha.  Kira harga laaagi murah dari PSP.. murah tak murah... seratus lebih dah boleh dapat kot.

Tu la sekarang ni.. ummi duk pikir-pikir dari beli PSP yang harga dekat riban2 tu.. baik ummi belasah jer PVP ni kan.  Lagipun budak2 tu bukannya tau sangat.. dorang belasah main jerrr.. kalau jahanan tak sampai setahun.. takder lah rasa nak mengamuk sangat kan.. huhu..

Tapi ntahler... tengah duk pikir-pikir lagi nih.. ke camner?

Ini ler bendanya PVP tu... agak-agak membazir tak ummi belikan utk budak otomen dua orang tu yer...


4 comments:

  1. oh.igt sama je psp ngan mende alah ni :-)
    boleh la kot sbb x mahal sgt

    ReplyDelete
  2. tu la.. ingt mcm tu gak.. aaai.. betapa jakunnyer kita ni mak2 yer.. hahaha...

    ReplyDelete
  3. beli yg murah jer kak...hihi

    xpon xyah beli. tp hati kena kental la..hahaha

    ReplyDelete
  4. Ena:
    ikot akak memang malas nak beli...
    tapi rasanyer dari thn lepas lagi dah.. duk bising.. oooo.. sakit telinga... tiap2 hari.. tiap2 masa.. mesti tanya la..

    tengok ler.. dorang ada peksa ujung thn ni kan.. kalau molek.. akak beli jgk ler.. kalau tak.. kimmmm salam.. hahahaha

    ReplyDelete