Thursday, August 18, 2011

Khatam Jugak Ramadan Kali Ini.. Alhamdulillah..

Setiap hari waktu lunch hour sebelum Solat Zohor
Ummi join geng tadarus kat ofis baca AlQuran
Tiap hari memang tak miss.. even datang bulan pun..
Cuma time pegi bengkel hari tu, memang tak dapat la kan..

Alhamdulillah.. syukur yang teramat sangat..
Hari ni, kitorang semua dah khatam dah.

Ummi kalau baca sendiri-sendiri kat umah
Memang takder nya nak abis.. baper kali ramadan dah.. huhu
Selalu skip-skip.. mana nak khatamnyer..

Insyallah next week,
Untuk rai kita-kita nih yang dah khatam..
adalah seket majlis berkhatam..
alaa.. setakat collection dan sumbangan dari geng tadarus..
boleh la kan...

Haa.. dah khatam ni
Ko jangan lak tak moh baca langsung dah ummi oii!
Nak-nak 10 malam terakhir ramadan nanti
Biler lagi nak cari malam Lailatul Qadar..

Sempena itu
Ummi doakan kepada semua muslimin muslimat sekalian..
sama-samalah kita mengambil peluang di bulan yang mulia dan penuh keberkatan ini
untuk menambah segala amalan demi mendapatkan keredhaan Allah swt.
Aminnn.














2 comments:

  1. alhamdulillah..
    setuju sgt ,kalau baca sendiri kat umah memang tak smpat khatam pun
    :-( ada je yang mengganggu..(alasan..patutnya anak tido tu boleh la buat..nak seribu daya kan)

    saya belum abis lagi

    ReplyDelete
  2. mia pn amik kesempatan baca kat tempat kerja jika ada ms..x hrp kat rumah saja

    ReplyDelete