Friday, July 1, 2011

Update Pagi Jumaat.

Semalam ummi tak sihat.  Demam.  Patutlah sehari sebelum tu, ummi duk ngepam, susut gile hasil dia.  So semalam adalah tak pergi kerja.

Tapi dalam tak sihat tu, ummi teruskan juga dengan ganti poser.  Alhamdulillah sampai ke petang. 

Maryam lately asyiklah meragam jer.  Bukanlah jenis yang melalak tak tentu pasal tu.  Cuma tak nak dibiar sorang. Nak orang ada dekat dia or dukung dia.  Selalu tak macam ni. Oh. Rupanya ada gigi seketul nak tumbuh. Huhu. Gigi belah bawah.  Kira Maryam 10 bulan 2 minggu 6 hari baru nak tumbuh sebatang.  Takper. Slow-slow yer Yayang.

Badan dia pun dah susut sikit.  Lasak kang main.  Asyiklah nak berdiri pastu lepas tangan.  Merangkak punya la laju.  Terlepas pandang.. tengok dah sampai ke dapur.

Okehlah. Ummi nak start ngepam.  Lepas tu sambung kije la wehhhh.... Haha

No comments:

Post a Comment