Wednesday, July 6, 2011

Panaih.. panaih..!!

Hahaha.  Semalam Cik Mek Maryam kepanasan.  Serba serbi tak kena. Asyik lah nak mengamuk.  Sudahnya Papa suwuh bukak jer baju.  Berlengging ler anak dara sorang tu sampai ke pagi tadi.  Adehh.. anok daro sapo la nih... Huhu.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket





3 comments:

  1. sumpah geram gler tgk budak neh
    rase nk penampor sedas dua kat pipi,
    xpun geget ke? hahahahha

    ReplyDelete
  2. Hush, hangat ka??? chubby nya.. kena ngan rambut hitam legam n lebat tuh.. dah cam oshin pun da gak.... puaih tgk anak2 chubbt,kan... Sy cm dan masa dalam pantang ja, paih tuh, kecut ja.. huhuhuhu-coz krg tidoq-ralit nak main ja kat umah pengasuh... huhuhuh

    ReplyDelete
  3. Na:
    hahaha..
    ni dah susut sket Na eh.. sbb tengah nak melasak tp pipi tu la.. tetap maintain.. haha

    Haris Zuhaina:
    budak-budak tengah nk melasak mmg.. ni pun kurang tido dah siang ni. tu yg badan sket susut.. huhu

    ReplyDelete