Wednesday, July 13, 2011

Merepek.

Tak tahu nak citer apa la.
Langsung tak dak idea.

Tadi gi memerah. Dapat la sebotol. Alhamdulillah.
Hari ni pun poser jugak.  Hmm. apa lagi nak dikabau ekk..

Oh.  Semalam ingat nak berbuka dengan lasagna.  Balik kerja singgah la kat Mydin Presint 15.
Lor, rupanya kepingan lasagna takder la pulak kat situ. Yang ada spageti dan segala makaroni apa bagai.
Nak pegi Carrefour Alamanda macam teramat malas. 

Sudahnya ummi capai jer 3 tin mushroom soup. Jadi ler.  Kelakor la pulok rasanyer. Singgah Mydin.  Alih-alih itu jer yang dibeli. Haha.

So bukak poser dengan mushroom soup cicah roti bakar la semalam.  Musa dengan Isa pun suka sangat-sangat mushroom soup.  Takper, karang ummi buat lagi yer.

Okehlah.  Mata ngantuk nih.  Asyik la nak menguap.  Nak gi ngular kat tempat member ofis yang lain la kejap.  Karang ada jugak yang terlelap depan desktop nih. Haha.


3 comments:

  1. AMBOI MAKAN MACAM MAT SALEH CELUP THAI SIKIT YEK..HAHAHHAHA...
    MMG BEST MUSHROOM SOUP TU, SY PUN SUKA,,BUAT LA UNTUK SY JGK....

    ReplyDelete
  2. perghh lasagna kak??
    dh lame ngidam
    tp nk bt sdiri xde keberanian la
    dh la mcm byk sgt bhn2 dia :p

    ReplyDelete
  3. kakRuL:
    hambooi2. Kata rajin masak.. buat ler sndirik.. hahaha

    Na:
    tu la byk sgt kan bahan dia.
    tapi akak ada jumper yg simple. sos putih dia tu.. taruk mushroom soup jer.. x yah wat sndiri. senang sket. hehehe

    ReplyDelete