Tuesday, July 19, 2011

Eh.. eh.. ada orang kawen ler.

Jemaat hari tu kan ummi cuti rehat.  Tapi idok ler berehat mana pun. Haha.  Ummi ada job petang tu kat Presint 9.  Tapi belum zohor lagi dah sampai umah pengantin sebab ada tukor-tukor baju ler plop.  Lepas asar baru la gerak pegi Masjid Putrajaya untuk nikah. Oiih.. mencabar betul sebab masalah lighting.  Pastu nak buat outdoor pun susah sebab hujan.  Sudahnya pukul 8 lebih baru sampai umah.

Esoknya majlis sanding buat kat dewan presint 9.  Pegi awal jugak. Belum zohor dah sampai.  Tapi alhamdulillah.  Shot apa sumer... pukul 4 dah setel. Hehe

Pengantin namanya si Linda dengan Hafiz.  Orang nogori lawan orang utaro.  Sangatlah best family dorang.  Sporting sangat.  Oh ye. Mak Andam of the day.. tak lain tak bukan si Azni.. tokey MSA Gallery.

Okehlah layan la gambo yang tak seberapa ini yer.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



notakaki:  ummi takder la banyak job mana. tapi boleh lah setakat nak carik duit lebih. boleh lah nak buat shopping raya.. iyer dopp.. hehe

1 comment:

  1. woww..merbeles jugak kak ima shots yerp. good job sis!!! =)

    ReplyDelete