Friday, June 10, 2011

Happy 10th Months Old Cik Mek Bambam..

Alhamdulillah.. hari ni genap Maryam umur 10 bulan.  Dan bermakna 10 bulan jugaklah ummi duk menyusu dia sepenuhnya. Syukur sangat-sangat.

Okeh, biar ummi citer sikit milestone si Maryam ni bila dah capai usia 10 bulan nih.
  1. suka manjat-manjat orang... pantang jer ada orang baring kat dia.. mesti panjat.
  2. berdiri pun dah pandai lepas-lepas tangan
  3. dah pandai tepuk-tepuk tangan.. tak kira la lagu apa.. so sweet.. hahah
  4. ooh.. akhirnya dah pandai merangkak dah.. laju jerrr..
  5. suka nor marah-marah... kalau marah.. menjerit stok meneran tu sampai merah satu muka.. hahaha
hmm.. apa lagi ekk... tak ingat la plop.. banyak sangat la kalu nak ditulis satu-satu.. so kita layan gambar lagi.. hahahhah..





1 comment:

  1. cepat berjalan yer cik yam..leh geng ngn naurah nnti..main sama2..hehe =p

    asek jeles je tgk kegebuan cik yam nihh =.=

    ReplyDelete