Monday, May 30, 2011

Perabih Duit kat Jakel..

Plan ni sebenornya dah lama
Tapi asyik tertangguh-tangguh pasal selalu tak cukup bajet..
Akhirnya Ahad lepas.. terlaksana jugak..

Ummi, Ibu Anis dan Mama Sal
Dalam kul 9 camtu gerak dari umah
Cik Mek Maryam ummi bawak jugak
Pasal ummi malas nak mengepam...

Kitorang mula-mula nak gi Jakel KL
tapi mikirkan hari tu hari Ahad... confirm sesak bagai kat sana..
so Jakel Shah Alam kitorang tuju

Memasing mana pernah sampai sana
memang tak tahu jalan langsung la
so ummi bukak jer GPS.. sebelum tu dah google la carik alamat Jakel Shah Alam
Rupanya depan pintu belakang UiTM Shah Alam jerr..

Sampai-sampai... Jakel pun blum bukak lagi.. hahaha
so kitorang bekfast la dulu..

Lepas bekfast.. terus serbu masuk..
Mak aaii.. ingat kita-kita ni jer yang awal..
Rupanya raaaamai ler lagi yang duk tunggu depan pintu Jakel tu haa..
Hahahaha..

Kain-kain dia memang cantek-cantek..
Pastu dapat diskaun giler-giler best..
Ibu Anis siap tempah langsir lagi..

Ummi dah dapat apa yang ummi nak..
Ummi tunggu dalam kereta..
Si Maryam dah merengek..
Lapar campur panas kot...
aircond kt dalam Jakel tu langsung tak terasa.. mana taknyer.. penuh dengan manusia...!!

So ni gambo yang smpat ummi snap...


Ibu Anis dan Mama Sal... geng Jiran ummi yang best..

Ni yang malas posing sebelah si Anis nih... nampak cam gergasi gorgon jer ummi..

Maryam yang behave...

Dah kenyang minum susu... hati gembira laa


Mulut yang amat becok... menjerit-jerit...

Cenyuuuuuummmmmmm!!!






1 comment:

  1. comelnya cik yammmm....gerammm...

    akak mane ade cam gergasi gorgon..hihi

    ReplyDelete