Friday, May 27, 2011

MarYam Zulfa..

Entry kali ni penuh dengan gambo budak-genit-gomok-bulat nama Maryam...
Abang Musa dengan Abang Isa.. minta jangan jeless yer..
Dah korang ummi nak amik gambar.. bukannya reti nak duk diam
Sekejap melompat sana.. sekejap melompat sini.. pening ummi..
Baik Maryam.. layan jer ummi dia ni.. hahahaha

Maryam sekarang pantang jumpa tempat yang boleh berpaut..
Tak kira la.. sofa ke.. meja tv ke... even kalau badan ummi ke atau abang-abang dia ke.. ada dia kesah..
Nak berdiriiiiiiiiiiiii jer la dia..
Pastu eksyen... nak lepas tangan..
Jatuh pastu melalak tak hengattttt... anak saperrrr la tu..

Pastu ni satu lagi hobi baru dia..
Suka benor gi cabut kad astro dekat decoder..
Abang-abangnya la yang jadi mangsa..

Tengah-tengah syok layan Ben10
Tetiba terjerit-jerit pasal gambar hilang..
Rupanya si genit dah cabut kad astro.. hahahah
Lagi abang-abang dia cakap "No Maryam.." lagi dia gelak-gelak...
Hmm.. memang takleh cakap apa dah..

haaa.. buat per tu??


tengok tu.. ada dia kesah....


lagi khusyuk ader lerrr..

dah tau orang marah dia.. laagi dia sengih-sengih


amboi.. sampai berlipat-lipaat peha tu


tak bagi.. melalak la keje dia..


tengok tu.. abis air suam ditonggeng2nya..


apa tengok-tengok... ada hutang kaa?


 dah boring ler nih


layan tengok tv laaagi syookkkk...











5 comments:

  1. wahhhhh nakai yer ank dara ni sorg
    nyakat abg2 dia tgk tv, keh3..
    besnye la tgk rmbut maryam neh..
    lembut jer..hehe

    ReplyDelete
  2. aaa !
    geram !!
    yg menyandar tengok tv yang tak menahan tu..

    ReplyDelete
  3. ya allah kak!!
    tembamnya maryam.. peha dia!!
    geram.. gebu semacam
    geram!!!

    ReplyDelete
  4. tomey cik yam nih
    dah la gebu gebus hihi
    rambut dia mmg dah lame kite jeles tau..
    rambot naurah cam anak omputeh. malu2 nk tumbuh ahahah =p

    ReplyDelete
  5. Na:
    tu nasib baik akak tak cukur botak dulu.. kalu tak.. rasanya memang kasar cm abang-abang dia dulu la jgk..

    As:
    hahaha.. tu aar..
    akak pun geram.. kena gigit dgn akak sedas time tu.. hahaha

    Dayu:
    hahaha.. peha dia cam michelin kan.. eh betul ke eja dia.. alaa.. raksasa tayar tu.. hahahah

    Ena:
    Rambut Naurah walaupn tak banyak.. tapi halus mulusss... lembut jerrr..

    ReplyDelete