Friday, May 27, 2011

Maryam Berbaju Kurung...

Macam orang besor jer Cik Mek ni...
Ni ler first baju kurung dia...


Muka tak puah hati.. bangun2 jer tido.. suruh tuka baju.. hahaha

Bukan reti nak duk diam pun.. ada jer dia nak kaco abg dia..


Ummi beli baju kurung ni pagi tadi..
Kat booth Permata...
Tengahari kebetulan balik rumah..
Apalagi.. siap suruh lah Maryam try baju baru tu...
Tu yang muka ketat semacam jer..
Dah la duduk tak moh diam.. nak jugak kacau abang dia buat keje sekolah.. hahaha







3 comments:

  1. alolo. comelnye.
    berapa pasang la agknye bju kurong raya maryam tahun ni yek. hihi

    ReplyDelete
  2. cha ada sepasang
    tp pakai amik gmbr je pastu cabut balik..hehehehe
    dia dok terik2 je kain baju tu
    tp raya taun ni tetap kena ada baju kurung..tak kira

    ReplyDelete
  3. As: tak banyak la kot...
    dua jerrr..yang ni satu.. yang sedondon dengan ummi satu.. heheheh

    Dayu:
    hmm.. maryam pun cmtu jgk ler kot nnti.. kejap jer lekat tu.. kang tengahari tinggal pampers jer.. hahahhaha

    ReplyDelete