Thursday, May 26, 2011

Hari ni dah Khamis...

Ya Allah..
Cepat nyer masa berlalu..
Tup-tup.. hari dah Khamis.. esok Jumaat.. lusa dah cuti.. yeayy!!
Itu jer la yang ingatnya bebenor... hahahah

Patutnya ummi amik cuti hari nih
Sebab nak bawak si Maryam cucuk BCG
Tapi sebab ofis memang takder orang sangat..
Datang jer la..

Kejap lagi ummi nak kuar amik Maryam
Petang karang.. tak tau la masuk ke tak
Kalau Maryam lepas cucuk tader meragam
Ummi masuk balik la kot...

Cakap pasal cucuk BCG tu
Ummi macam perasan Maryam memang dah ada parut BCG tu..
 tapi antara nampak dengan tak nampak ajer..
hmm.. takper la.. nanti tanya balik la dengan nurse2 tu nanti
kalau dah ada.. tak yah la cucuk lagi..

Okehla, sebelum kuar ni
nak perah dulu sebotol dua..

3 comments:

  1. selamat memerah....

    lame tak singgah sini...

    =)

    ReplyDelete
  2. ada samar2 bcd cik yam ek? ok dah kot tu..huhuh

    ReplyDelete
  3. bonda adif aka akish:

    mekasih..
    sila la datang lagi.. hehhe

    Sharena:
    alhamdulillah.. tak yah cucuk lagi.. seram jugak akak tadik.. hahaha

    ReplyDelete