Tuesday, May 10, 2011

Happy 9months old Cik Mek Maryam...

Terpandang banner Lilypie sebelah ni...
La rupanya hari ni ..
genap umur anak dara ummi sorang tu 9 bulan..
alahaaai kejap jerr..

Maryam sekarang ni milestone yang ummi ingat lah kan..
- dah pandai duduk sendiri
- dah pandai panjat-panjat sofa..
- dah pandai mengamuk kalau amik barang yang dia sedang pegang or main..
- dah pandai sebut dada.. babbaba and banyak mulut jugak dia nih.

Maryam ni merangkak belum boleh lagi.. ke tak merangkak dah.. terus berjalan jer..
Tak tahu la ummi..
tapi kalu pegang dia sekarang.. memang tak reti duk diam dah..

apa-apa pun..
Happy 9 months old sayang ummi Cik Mek Maryam Zulfa...


5 comments:

  1. maryam hppy 9m..
    bile tengok maryam bikin anT geram !

    ReplyDelete
  2. hepi 9 months cik yam bam bam =)

    sepit rambut tu x tinggal. tp cute betol la bdk nie. geram sgttt.

    rambut pon byk. nape naurah rambut sikit? T_T

    ReplyDelete
  3. As:
    tengkiu anT As...
    geram takper.. jangan garam wokeh.. hahaha

    Ena:
    mekasih...
    mmg dari abg dia smpai ler ke dia.. spesis rambut byk.. tp kasar2
    tu nasib baik tk cukur dulu.. kalu tak.. mmg mcm tangsi.. hahaha

    Naurah.. walau sikit.. tp rambut dia haluss lembut jerr...

    ReplyDelete
  4. Yam yam bam bam,
    xlame lg dah nk staun, dh nk jd anak dara, hehehe

    ReplyDelete
  5. Happy 9m Maryam...

    Orang yang dgr macam baru kelmarin kita bersalin... tup2 dah 9 bulan... betul tak?

    ReplyDelete