Monday, May 16, 2011

Besday & Anibesari...

Jumaat hari tu..
Blog ada problem.. tak buleh nk hapdate..

Jumaat hari tu jugak..
Merupakan hari lahir ummi yang ke 32...
Dah tua setahun rupanya ummi nih..
Selamat hari lahir untuk diri sendiri...

Alhamdulillah..
Ummi bersyukur kepadaMu Ya Allah..
dengan limpah rahmatMu..
Ummi masih bernyawa sehingga kini..
dikurniakan anak-anak dan suami tersayang..

Sabtu lepas tu..
Hari ulangtahun perkahwinan ummi dengan papa yang ke-7

Sekejapan jer dah tujuh tahun..
Ummi dengan papa bersama..
Macam-macam perkara berlaku dalam masa tu..
Ada yang pahit.. ada yang manis... dan semua tu.. mengajar ummi erti kehidupan berumahtangga..

Terima kasih papa..
kerana menjaga ummi dan sentiasa bersabar dengan kerenah ummi yang kenkadang memeningkan kepala..

Terima kasih papa..
kerana menyayangi ummi dari dulu hingga kini dan selamanya...

Kitorang tak pegi memana pun nak celebrate..
Setakat duk rumah jerr..
Meluangkan masa bersama Musa Isa dan Maryam..
pun dah satu hadiah yang tak ternilaii.. syukur Alhamdulillah..

4 comments:

  1. happy belated bday & anniversary kak,
    wahh 7taun kawen 3org ank,
    alhmdulillah murah rezeki :)

    ReplyDelete
  2. tahniah, pandai pilih tarikh.. he he.. semoga bahagia dan gembira.

    ReplyDelete
  3. dear ummi..
    samalah la kita.
    32 tahun.
    anniversary kawen kami bulan Nov yg ke 11.moga umie n hubby bahagia hingga hujung nyawa

    ReplyDelete
  4. Na:
    Mekasih Na...
    alhamdulillah...

    Fai:
    hahaha.. pndai sungguhssss..
    mekasih.. mudah2han aminn

    Irfa:
    Mekasih... mudah2han... amin..
    Waaa.. 11 tahun lama tu... heheheh

    ReplyDelete