Wednesday, April 13, 2011

Yeay... Akhirnya!

Apa yang yeay nya?
Oooo.. kalau pasal duit yang tak refund-refund lagi tu.. nan adonyaaa!!
Ni still duk followup lagi nih.. semalam call katanya paling lambat esok..
Okeh kita tengok.. masuk tak.. tak masuk..  kita bako jerr!!!!!

Okeh.. okeh..
Balik pada story tajuk kat ataih tu..
Hati gembira sebab petang semalam..
Dan-dan bibik tepon bagitahu CikMek Maryam dah beyak..!!!
Yeayyyy!!!!
Dua kali ko... melimpah ruah katanya.. hahahaha
Ish.. anak berak pun nak kecoh kerrr... apa la ummi nih..!!

Takder la..
Risau sebelum ni.. dah dekat seminggu tak berak-berak..
Asyik meneran jer.. tapi keluarnya tak..
Alhamdulillah.. setel satu masalah.. hehehe

Ni video recorded semalam.. kang main lagi
Ooh.. sila abaikan sore-sore abang dia dengan sore bibik.. hehehe




2 comments:

  1. hahhaha faham2 keadaan akak
    sy pun time mika sembelit susah hatinye la
    plg lame 3-4hr, susoh ati ork?
    tp bile dpt tao dia dah berak
    rase 1 kepuasan yg amat2 sgt
    hepi xterkata..hahahhaa

    ReplyDelete
  2. Na:
    hahah.. sungguh pun Na..
    bila hok sembelit.. pastu berok..
    rasa ge macam dapat emas gok setokoll.. suka nya kita.. hahaha

    ReplyDelete