Friday, April 8, 2011

Salam Pagi Jumaat..

Ketung ketang.. ketung ketang... dah hari Jumaat..
Kejaap jer rasa masa berlalu..

Maryam semalam asyik terkejut-kejut dan marah-marah..
Dia selsema.. syak jangkit dari si Iche nih
Terkejut-kejut sebab marah2 nak menyusu tak selesa..

Mana nak selesa.. hidung dia tersumbat la kot..
Mulut nak nyusu.. mulut jugak nak nafas.. mana tak marah.. sian Maryam..
Last-last ummi sedut pakai nasal aspirator tu.. okeh la dia sampai ke pagi

Kat ofis .. pam macam biasa..
Sebenarnya rasa cam nak tanya.. tapi tak tau nak tanya kat sapa..
Memang sebelah kiri selalu kurang ke?

Susu memang banyak belah kanan jer.. stok memang banyak bergantung belah kanan dari dulu..
Kalau kiri pun.. setiap kali pam paling banyak pun dapat 3oz..
Memang kena topup dari belah kanan la.. yang selalunya dapat 5oz ke 6oz...

Nak kata jarang pam.. memang tak pernah tak pam..
Dah namanya double pumping.. so 20min kiri kanan serentak..
Nak kata jarang bagi direct kat Maryam..
Belah kiri tu la yang sengaja dilamakan...

Hmm.. kenapa ekk??

Okehlah.. nak sambung keje la plak...


2 comments:

  1. u dah try amik supplement utk BF? try lah shaklee... insyallah...

    ReplyDelete
  2. haris Zuhaina:
    oo.. i mmg dah amik set B shaklee tu.. okeh lah.. tp yg pelikknya.. sebelah kiri memang kurang giler dari belah kanan.. ada masalah kah B saya ni ek..? hahahha

    ReplyDelete