Tuesday, April 12, 2011

WoW.. Lama Giler...

Punya la lama ngepam pagi tadi...
Dekat 40 minit lebih..
20 minit sebelah kanan..
20 minit sebelah kiri..
Sampai dah naik kebas dah puting CikB
Alih-alih sebotol jer dapat..
Orang lain..
15 minit dah dapat dekat dua botol..
Alahaaiii..

Yang boleh pam lelama ..
Sebab stay kat cubicle ummi jer..
Sambil wat keje.. sambil jawab call...
Kalau kat pantry.. tak leh lelama..
Karang tak berjawab telefon tu..

Tapi dalam pada tu..
Ummi masih bersyukur kepada Allah yang teramat sangat..
Yerla.. walaupun tak bnyak..
still lah ada.. daripada takder langsung kan...
Alhamdulillah sangat-sangat..

Ya Allah.. ku mohon padamu perbanyakkan lagi susu ku, Ya Allah.. Aminnn..



Ini lah hasil yang tak seberapa..


 p/s Wahai Cimpeng.. bila la nak refund duit ummi nih.. ummi nak beli softfit medela ganti yang dah koyak tu.. byk bazir masa la gilir-gilir cmni.. hadehh..










4 comments:

  1. As-Salam. Bli lah shaklee pya BF vitamin... murah. Awak leh tgk kat bloglist sy... dgr kata sarakids.com ada jual pump baru.. try lah

    ReplyDelete
  2. ganbare! teruskan usaha anda!

    ReplyDelete
  3. moga susu terus ada & banyak. insyallah amin =)

    ReplyDelete
  4. haris zufaina:
    tau.. memang tgh consume shaklee pun skrg nih..
    saya skrg guna Medela Freestyle.. yg rosaknya koyak sket jer.. ganti pun x smpai RM50..
    nak beli baru.. huhuhu.. takper la dulu kot.. heheh

    shasha:
    yeaay.. datang jugak..
    terima kasih... tengah giat usaha la nih..

    sharena:
    moga diperkenankan.. amin..
    mekasih...

    ReplyDelete