Thursday, April 14, 2011

Pfft... Saspen Kejap!!

Lately ni kan..
Ummi asyik la duk ngadu pasal susu drop tetiba...
Nak kata tak cukup zat.. segala bagai supplement ummi dah telan
Nak kata tak pam... sampai tak tido ummi duk ngepam..
Nak kata nak datang period... dah 8 bulan ummi tak datang period lepas beranak hari tu..

Eh kejap....
8 bulan tak period????!!
Zzzzapppp! Sepantas kilat ummi dah terfikir macam-macam dah!
Ummi pregnant lagi ker???
Maryam nak dapat adik ker???

Biar benorr.. Maryam keciit lagi haa..
SMS papa bagitau apa yang ummi rasa..
Papa cakap.. mainan perasaan jer tu..
Takkan la kot.. dah protection bagaii..
Tapi kalau ada pun.. apa salahnya..
Ishhh.. papa nih..

Hmmm.. tak leh jadi ni,
Kebarangkalian tu masih ada..
Last-last malam semalam pegi klinik
Check UPT..

Kat dalam bilik doktor..
Lepas dah bagi air kencing sebotol..
Adik Pembantu Klinik tu masuk..
Bawak test tu..
Sengih-sengih..

Aik.. biar betul.. dah cuak dah nih..
Doktor pun heran.. persal assistant dia sengih2..
Positif ker??
Hehe.. tak lah.. line satu jer nih..
Abis tu.. awak sengih2 macam tu... macam ada jer..
Takkk.. nak bagi akak ni suspen sket..

Gilo ko tak saspen.. hahahaha..

Dan-dan tu tanya doktor..
Takleh nak pasang IUD ker??
Doktor kata..
tak boleh.. sebab apa-apahal pun nak kena tunggu period...
Takper lah.. continue jer la dengan pil yang ada tu..

Okeh.. confirm tak pregnant..
Tapi persoalan kenapa susu kian merundum.. masih belum berjawab!





3 comments:

  1. kuantiti susu kak pB pun makin hari makin menurun nie ....

    kalauikutkan hati , dah malas dah nak mengepam


    hu hu hu

    ReplyDelete
  2. alaaa kasik la sorg lg gegurl
    bru ckup 2pasang,
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. PB:
    samalah kita kak..
    tapi tak boleh cepat ptus asa..kan.. heheh
    semoga susu kita terus ada n tambah bnyk.. aminn..

    na:
    ambooi... kang main gelak eeh..
    cuba lak Na yg kena...hehehe

    ReplyDelete