Saturday, April 23, 2011

Maharaja Lawak 4.. Jambu memang The Best!!


Haa.. amik ko!!
Tempat teratas tu...57% lak tu
Dah jauh dah tinggalkan Jozan dan Nabil kat bawah..

Ummi ucapkan tahniah kepada kumpulan JAMBU..
Korang memang THE BEST!!
Jozan dengan Nabil dah patut rasa tercabar nih...




Adoyaaiii..
Ummi gelak memang tak henggat lah...
menitik-nitik air mata.. sampai nak pecah perut..
Yus jadi Nora Danish tu... comelllll sangat!!!
Pasal Amir..
malas ummi nak komen dah..
lantak laah..

Apa-apa pun Jambu memang terbaik!!!
Jom layan  Jambu Minggu 4.. memang tak puas aar..



2 comments:

  1. Wahhh
    Jambu memang power..
    Latest punya ranking ke tu?

    Muka legend, hati cute :D

    ReplyDelete
  2. kakakdegil:

    kan..kan.. mmg best jambu tu kan!!
    ranking tu ummi amik masa lepas jer maharaja lawak minggu 4 abih..
    hari ni tk tau ler plak.. hahahha

    ReplyDelete