Thursday, March 31, 2011

Menitik Air Mata...

Semalam.. salah satu softfit (gadget untuk mengepam) dah koyak... aduhaii duit lagi nak kena keluar...

Sudahnya.. hari ini.. ummi pam guna FS sebelah.. pastu sebelah lagi guna tangan.. kaedah marmet orang kata.. Guna tangan ni memang giler lenguh tangan.. first time pulak tu.. memang terasa laa

Nak dijadikan cerita.. dah sudah perah apa semua.. nak simpan ler botol susu dalam beg cooler.. sekali macam mana tangan ni tertepis pulaaaaaakk.. abisss susu yang ummi perah pakai tangan tertumpah...!!!

Aduhaaaiiii... banyak tuuu.. dekat 3oz... kira banyak la tu bagi ummi sebab perah pakai tangan kan.. lenguuh tuu nak dapat banyak tuuu...

Hmmm... nak buat macamana... kesilapan sendiri.. bukan rezeki Maryam yang tu.. tapi hati memang sedih dah terkilan.. sampai menitik air mata lap susu yang tumpah tu...

Ummi.. lepas ni berhati-hati la sikit.. jangan clumsy sangat okeh!! OKEH!





7 comments:

  1. 3oz tu... Sama situasi pasal gadget rosak, mine is getah harmony koyak, seksa jugala jiwa. By now dah beli gadget baru..lega. Ummi bukan clumsy tau, kekadang tu nak jadi juga perkara macam ni.Belle punya experience tertinggal stok susu yang tergolek dalam kereta Mr.Hubby masa nak hantar ke umah Mak, petang tu baru sedar dan dah busuk.;p
    Anyway, jangan sedih k..

    ReplyDelete
  2. Salam, dear... u leh try bli pam baru kat http://www.sarakids.com/blog/?p=5286
    cubalah, mana tahu... hadiah untuk kebaikan... i pun mmg nak bli... tp smp la tak preggy2 lagi huhuhuhu

    selamat berjuang dear...

    ReplyDelete
  3. Belle:
    betul la tu.. ikotkan memang la sedih.. tp yer la.. namanya takder rezeki la tu kan.. hehehe..
    mekasih...

    hariszuhaina:
    ooh ye ker.. okeh jgk tu.. tp rasanya bdget nk beli pam baru xder lagi kot.. hehehe
    ni tengah tunggu softfit Medela smpai.. beli online semalam dan2 tu jgk.. nasib baik ler ada spare partnya..
    kalu x.. memang jenuh jgk la nk beli yg baru...
    anyway mekasih for the info..

    ReplyDelete
  4. alamak kak.
    syg nyeee.
    xder rezeki maryam.
    :(

    ReplyDelete
  5. kak patut ada gadjet shoutbox senang sket hehe..

    kem slm kat hajar nnt ya!

    ReplyDelete
  6. kak patut ada gadjet shoutbox senang sket hehe..

    kem slm kat hajar nnt ya!

    ReplyDelete
  7. 3oz byk tuh dear..
    tapi redha jer la, bukan rezeki Maryam...
    berusaha!!!
    happy breastfeeding

    ReplyDelete