Sunday, March 20, 2011

Hantukkk???




Jam dah pukul 10 mlm lebih dah... Papa suruh lah dua2 abg CekMaryam ni pegi masuk tido.. memang payoh ler nak suruh dorang ni masuk tidor.. siap ada adegan2 jerit-jerit la jawabnya.. yang jeritnya sapa lagi kalau tak umminya.. hahaha..

Okehlah.. dua-dua pun masuklah tidur.. mula-mula diam la kejap.. pastu ntah haper2 jer dorang duk bising dalam bilik.. Papa pegi jenguk kejap... diam la balik.. then senyapp jer.. okeh dah tidur..

pastu dalam 10 min kemudian.. si iche ni kuar..

"Papa.. papa.. iche tak hantuk laaa.."

"Apa iche? Tak hantuk??"

"Ha ah, papa.. iche tak hantuk lagi..."

"Iche hantuk apa plak?"

"Iche tak nak tido lagi la papa.."

"tak ngantuk la papa..." Papa pandang ummi.. ummi dah nak tergelak2 ni...

"ooo.. tak ngantuk... hahaha..okeh lah.. nanti dah ngantuk baru tido.. okeh..!"

Iche.. Iche... macam-macam kamu yer.. hahahha..




2 comments:

  1. hantuk ek? hhihi ngantuk ghupanya...
    klakor la abg nih

    ReplyDelete
  2. mommaMia:
    heheh.. mmg si abg iche ni.. mcm2 ajer dia..

    ReplyDelete