Wednesday, March 23, 2011

Akhirnya Dapat Jgk Tgk Belon Panas...

Kalau dah berjanji dengan hero dua orang tu... jangan la ko pepandai nak mungkiri.. Memang dituntut punya lah.. rasanya setiap masa kot.. mesti dorang akan tanya..

kejap-kejap datang, ummi lepas mandi kita pegi tengok belon panas kan...

pastu kejap lagi datang lagi.. papa, lepas makan ni.. kita tengok belon panas kan...

Sudahnya.. Papa dah naik rimas.. dan-dan tu papa suruh ummi siap-siap dengan bebudak semua nak pegi tgk belon panas tu.. Mula-mula ingatkan Papa ikot la.. rerupanya Papa suwuh ummi yang bawak dorang pegi sendiri... Papa kata dia tak mo pegi sebab rimas tempat orang reramai camtu.. boleh??

So pegi la ummi dengan rerakyat nya sahajaaa petang Ahad tu....
Sampai-sampai sana.. nak mencari parkingnya.. memang ler bercinta.. pusing punya pusing.. dekat sejam lebih la jugak baru dapat.. tu pun memang jauh bebenor ler menapak..

Akhirnya dapat lah hero dua orang tu tengok belon yang  nak sangat2 tengok tu.. Masa tu lepas hujan. so tak banyak la belon yang baru naik..

Maryam pulak diam-diam.. dibantai nya tido.. bising kedaungg..langsung x pedulik.. hahahahaa
Patutlah muka dia macam blurrr jer masa mula-mula turun tu.. rupanya mengantuk yer dik.. hahaahaha.. sian dia... sebab nak ngikutkan abg2 dia.. terpaksalah yerr... ekekkek

Layan ler gambo2 nya...



sakan ekkk.. dah dpt belon ultraman sorang satu.... maryam tengok jer la ekk..


tak berkelip tgk belon besar gedabak...


hahaha.. ni la belon dia yg x berkelip tgk tu...


masa ni dah blur2 dah...

maryam dah selamat dah... abg2 jer yang stil eksaitedd...

p/s lepas ni.. tobat ummi xmoh pergi lagi tempat reramai camni.. seksooooo ehhh..!!  








1 comment:

  1. alahaiiiii... tomeynya maryam tidoooo... buat mama geramm jerrr!! respek kat ummi MIM bawak MIM tgk belon panas tanpa ayahnya... kalau mama, mmg surender... tak larat nak kepong the boys ni... hehehhe..

    ReplyDelete