Monday, September 8, 2008

Sambungan Kerja Kawen II

Huhu.. pnyer la byk gmbar.. siap ada smbungan lagi... apa lagi layaaannn...

Hari Kenduri
Belah Pagi...(Perarakan Pedang..)

Photobucket
Tu dia.. Mokbie & PokJeff diarak bawah pedang.... Susah betul kalu bini askor.. yer Jeff.. hehehe

Photobucket
Mokbie ni, keje dia doktor tentera.. sbb tu ler kena lalui istiadat perarakan bawah pedang nih.. seram pulak ummi tgk pedang2 pegawai2 tu.. hehehehe

Photobucket
Mokbie dgn Pok Jeff.. mcm takut2 jer nk potong kek tu.. yer la.. org biasa pakai pisau jer.. ni pakai pedang koo.... amik koo..

Photobucket
tkder suap mnyuap ni.. mmg x sah lerrr..
Photobucket
Mokbie & PokJeff di apit pegawai2 tentera..

Photobucket
sekali tgk mcm abby abadi pulak.. huuii.. kalu dgr dek Mokbie ni.. mau kembang semangkuk..

Photobucket
Kakak2 ummi yang atas2... x lepas peluang gmbar ngan mokbie & pokjeff

Photobucket
haa, tokMa org pertama yg menepung tawar mokbie dan pokjeff.. org lain ada ramai lagi.. tp malas nk tepek.. byk sgt deh..

Photobucket
posing skett....

Photobucket
posing lagi seblum PokJeff sekali lagi dihambat balik utk acara petang nnti... ekekkekekk

Photobucket
ummi mana boleh lepas peluang nyerr.. msti nk masuk jgk..

Photobucket
Ummi, Tokma, CuJa dn Musa...

Petangnya pulaa...

Photobucket
De tgh makeupkan Mokbie utk acara petangnyer pulaa... Hensem kan De nih, mcm hero citer korea tu.. heheh dgr kata, mokSu(mak pd De) berkenan kat CuJa nk jdkan menantu.. huhuhu.. kalu ummi... mmg ummi terima jerr.. ekekkeke.. goyang kaki jer.. ekekkeke

Photobucket
Cuja dgn Mokbie.. lepas ni kita tunggu Cuja la pulak..(kumpul duit bebanyak, CuJa.. kali ni kita wat kt hotel plak deh.. ehehheh)

Photobucket
Musa dgn sepupu2nya.. dan CuJa
Photobucket
Ank2 sedara ummi yang dipaksa mnjadi penyambut tetamu.. mahal paksa tu woo.. songket sorang sepasang tu.. huhuhu..(mau bankrup Mokbie.. ekekkekek)

Photobucket
tgh tunggu ketibaan pengantin.. smpat lagi posing tuu..

Photobucket
dua sepupu yang lama x jumperr.... sorang kt kl.. sorang kt trg...

Photobucket
ini la dia barisan penyambut2 tetamu.. yg posing jer sakan.. kejenye kureng.. ekekkekek.. jangan mare...

Photobucket
rombongan pengantinnyaa....

Photobucket
perasan tak.. pokjeff kilas sampin mcm pakai kain pelikat nk pegi masjid.. ekekkekeke

Photobucket
tu dia.. smpai dah bawah gerbang...

Photobucket
pengapit.. x match langsung.. sbb pengapit laki bidan terjun.. x smpat nk carik baju sama color.. hehehe

Photobucket
heheh.. suka nor TokMa ni tepung2 tawar deh.. kali ni, TokMa pun org pertama gak.. ekekkeke.. kena la kan.. sbb TokMa ni kan mak pengantin.. hehehheheh

Photobucket
Posing skett.... (byk lagi pose lain.. tp x larat nk tepek..)

Photobucket
Amboi2.. keras2 Mokbie.. ada bakat gak pose lentok2 gitu.. hehehhehe

Photobucket
3 cucu TokMa yang buat hal sndiri2 dlm kesibukan kenduri...

Photobucket
ini ler dia barisan pekerja kedai TokMa yang turun pdang.. segala keje2 kat belakang, dari masak smpai ler basuh pinggang.. dorang ni ler buat.. abih baju sponsor.. ekkekeke

Photobucket
ngada2 betul papa nih.. org nk bergambar.. main tutup2 muka pulak..

Photobucket
papa malas nk layan ummi.. sbb tgh nk isi perut yg dari pagi tk makan lagi.. heheheh

Photobucket
KakE.. ank sedara ummi dgn ank sulung dia.. Irfan... huhuhu.. ummi dah ada cucu sebenarnya.. alamak TokPa la ummi ni... alahai.. tuanyer.. ekekkekekek

Photobucket
Isa dgn Efa... sedondon gitu..

Photobucket
jauh nya renung papa.. renung apa tu?

Photobucket
ummi dn papa bersama isa.. musa ntah kemana mainnya...

1 comment:

  1. vp, En. Laloque dan An-Nisa ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

    nice pict :D

    ReplyDelete