Monday, February 25, 2008

SANGAT-SANGAT DOWN...!!!

ummi hari ni...
ingat-ingat dah malas nak pergi kejer...
ingat-ingat dah malas dah nak buat apa semua....
ingat-ingat nak terjun lombong... zzzzrrup!! eh.. xder lah.. ummi xder sampai macam tu lagi... ummi sayang anak-anak ummi, ummi masih nak tengok dorang membesar depan mata ummi, kalau diizinkan Allah...

ummi hari ni...
x tau nak buat apa...
x tau nak pikir apa...

ummi hari nih..
betul-betul at the middle..
can't move forward or step backwards...

ummi hari ni...
sedih.. pilu... sayu.. tertekan..
kenapa lah jadi macam nih..
selepas ummi dah prepare everything..
selepas ummi dah perabih everything...
hanya kerana satu janji.... janji yang diberi.. akhirnya dilupakan..

ummi hari ni..
terkilan.. keliru..
kenapa harus berjanji... kalau sendiri tidak mahu..

ummi hari ni..
tak kisah.. kalau dari mula, tiada janji yang diberi..
ummi tak perlu bersusah-susah sebegini..
ummi tak perlu berhabis-habis sebegini...
dan.. ummi tak perlu bersakit-sakit sebegini...

ummi hari ni...
hanya Allah saja yang tau apa yang berlaku dalam jiwa Ummi...

5 comments:

  1. kenapa ni ummi?

    betul lah org tu...kalo dah janji,tunaikanlah...

    ummi,take ur time k!

    jgn sedey2 sgt k!

    ReplyDelete
  2. laa awat lak down nih??? apa kes?

    ReplyDelete
  3. Opps... Ummi naper nih.. lain macam jer bunyi ... nak kongsi problem ngn kiter pun bleh... ym jer..

    ReplyDelete
  4. maceh sumer..
    terharu ummi sbb ada yg concern...

    ReplyDelete