Friday, November 30, 2007

Ops.. Sebelum Terlupa..

Siang tadik kan.. ummi asyik tersenyum jerrr.. mcm da x buleh tutup dah.. smpai ke pipi rasanyer senyum ummi.. hati lak rasa cm berbunga2 kembang gitu.. huahahaha


Sebabnya ada sorang kawan ummi ni, nama dia Zubye.. dia dah upload gmbar budak cinonet 2 org tu kat blog dia.. sungguh tergamam ummi dibuatnya... Tk sangka sungguh comel anak2 ummi.. sorry la.. kalu rasa ummi ni mcm ngader2 muji anak sndiri ek.. hehehe.. tp tu la..


The two lil monsters look so gorgeous... dlm pics yng Zubye shoot.. kire cm ummi jatuh cinta laa.. hahahah.. buleh plak camtu?


Ummi hari tu amik fotografi package utk bebudak cinonet tu dgn Zubye.. Zubye ni mmg talented org nyer.. all the pics yg dia shoot.. sumer superb.. tk percaya pegi tgk kat blog dia...


Nextime ummi nk amik package dgn Zubye lagi la.. kali ni biar complete satu family... hehehe


Ni ummi pnjam dua gmbar yg Zubye shoot.... cmner... betul kan cantek Zubye shoot... ?


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



p/s untuk makluman.. shooting session ni da lama da.. awal bulan hari tu.. tp kebetulan baju sama lak masa pegi shah alam.. hehehehe

9 comments:

  1. sememangnye ank buah nano ni kiut2, macho lg kacak bergaye,
    amek cmne pom ttp nampak lawa,
    lalallalalaa~
    :)

    ReplyDelete
  2. hmm mmg pandai pon zubye snap piccies dak dak cinonet tu. comey giler ! makin comey ! =D

    zubye tu lelaki ke pompuan ?

    ReplyDelete
  3. nano:
    hmm... ni msti ada apa2 ni.. hehehe

    julia:
    mmg gaya pro kejer dia kan.. tu yg ummi respect tuh...
    oo.. Zubye tu pmpuan... hehehe

    13May:
    tu la kan.. pndai dia kan...

    itaitu:
    tu la pasal.. mmg class ar pics dia

    ReplyDelete
  4. mmg anak2 ummi chomel laaa...so x perlu professional pun dah mmg comel..kalau pakai professional lagi la terserlah kecomelannyer..

    ReplyDelete
  5. hensem lah anak2 ummi nih...geram mama...

    ReplyDelete
  6. ummi~~!..comel laa...kasi pinjam satu malam bole??..heheheh...

    ReplyDelete
  7. memang comel...mesti hensem ni dah besar nanti nih...

    ReplyDelete