Monday, September 10, 2007

Apa ada dalam HP ummi...

huahahaha
hari ni ummi bangga giler.. 2 kali post entry dalam satu hari... Pn. Tiara.. cmner? kire saya da sahut la cabaran blog tiap2 hari awak ek... heheheh(cmner nk maintain tiap2 hari nih...)

Entry kali ni.. ummi nk tunjuk apa ada dlm hp ummi. Mostly byk gmbar laa.. so upload kan sumer gmbar2 yg ada kat dlm hp ummi nih... heheheheh

ni gambar papa kt ofis.. tgh2 keje.. papa mms kt ummi gmbar ni.. katanyer ngantuk...
ni gmbar cinonet adik.. baru blaja niarap masa nih... rambut pun baru lepas bojeng..

gambar cinonet abg tgh blur.. sbb bangun jer dari tdo terus jer nk kacau adik dia

ummi suwuh adik cenyum.. adik p cengeh cm kerang musyuk...

cinonet abg posing dpan camera hp..


ummi bergaya sensorang semntara tunggu papa kuar ofis

skuter ummi yang x lama lagi akan dijual.. tk larat maintenance dia.. asyik rosaak jer


gambar selipar ummi.. yg skrg ni da putuss pun

cinonet abg tgh tunggu bibik amik kunci nk main kat luar

cinonet abg tgk ikan dlm aquarium kt kedai cina

papa tgh hirup kuah terakhir maggi.. sslurrrrrp...

percubaan cinonet abg mngambil gmbar kaki nyer sindirik..

7 comments:

  1. hihihi. tomeynya ur 2 heroes tu :)

    ReplyDelete
  2. mommya:
    mekasih... perangai pn dua2 tu tomey jgk... rumah mcm tongkang pecah kalu depa rajin 'berkemas'...
    marah buat donno jerrr...

    ReplyDelete
  3. baguih2 baguih..esok cek mai tengok lagi (sambil cekak pinggang macam mandor) ekekeeeee

    ReplyDelete
  4. Hehehe...comel2 anak ummi...si kecit tu pun pandai senyum nak diambil gambar...

    ReplyDelete
  5. aBBidadari:
    copy paste buleh pn. mandor...? heheheh

    kaklady:
    yg cinonet kecit tu mmg... kt sapa2 pun dia senyum... tp kalu marah.. nangis cm tk henggat..

    ReplyDelete
  6. ngee~
    comey2 picca dlm hp kak ummi nih..

    salam knalan kak. ummi..
    :p
    selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  7. starstar:
    mekasih.. mekasih.. nasib cinonet dua org tu x reti baca lagi.. kalu x mau kembang buntut memasing.. star duk puji dorang.. hihihihi...

    salam perkenalan jgk buat star..

    ReplyDelete