Tuesday, July 31, 2007

Camera Ofiss...









Halamak.. punyer laa lama tk update blog umie ni... Ini gara-gara internet kt ofis ummie ler.. kejap dia block.. kejap dia lepas.. ntah haper2 ntah... ni kejap lagi ni.. dia block balik la nih.. tau ummie sapa dia pnyer administrator.. mmg ummie nk sound nih... sesuka hati dia jer... hehehe ( cam la ummie ni pengarah iDEC)


Okeh ler.. nak citer ler kan.. hari tu.. Pak Usop, bagi ler ummie pnjam camera ofis bawak balik rumah.. camera tu jenis camera digital yang besar tu... apa kenama ntah... so apa lagi... sampai jer kat umah, ummie pun mengerahkan la bibik mandikan budak kenit dua orang tu dan pakaikan baju yang ala-ala ensem gitu... heheheh


hmm.. kire sesi fotografi berjalan dgn lancar laa.. si adik mmg tk der masalah langsung.. pusing kot mana pun.. dia mmg bagi kerjasama yang baik aar.. heheh.. mcm2 pose dia bagi..


tp biler tang abang nyer pulak.. maaak aaaii.. punyer ler susah nak amik.. berlaaari jer kerje nyer... duk diam x smpai 2 second.. asyik berkejarr jer dgn dia... penat jadi photographer dapat model cm abang nih.. haduuuiii.. sbb tu gambar dia tk byk sgt.. gambar adik jer yg banyak...


hehheheh.. mlam tu, time papa balik.. ingat ker buleh la mntak tolong amikkan gambar ummie pulak ker apa... hmmm.. hampehh.. papa kata buang tebiat ker ummie nih... papa bantai main game kt komputer smpai tk hengat dunia... (padan muka papa.. pc tk leh bukak dlm sminggu dua.. sbb power supply da rosak.. hehehhe.. abang kenit punye keje ler tuh...)


so besok nyer.. ummie pulangkan la camera tu kat pak USop balik.. tp bisik kt dia.. nenanti nak pnjam lagi.. bessh aar... hehehehheh